Forum o djeci i roditeljima
 
Početna stranicaCalendarFAQPretraľnikRegistracijaLogin

Share | 
 

 Pripremi se za porod

Go down 
Autor/icaPoruka
Josipa
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 7123
Age : 34
Lokacija : Bistrinci
Registration date : 14.04.2008

PostajNaslov: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 7:40 am

Redovito vježbanje 2 do 3 puta tjedno osigurava lakši porod

Pogledaj video vježbe za trudnice koje će ti pomoći da razgibaš tijelo, ukloniš bolove u kralježnici i grčeve u nogama, naučiš pravilnije disati i bolje se pripremiš za porod

Centar za vitalizaciju i relaksaciju organizma Kolić nudi posebne programe vježbanja namijenjene trudnicama. Iva Kolić, fizioterapeut i yumeiho terapeut već deset godina vodi vježbe za trudnice i preporučuje da se s vježbanjem počne još u u razdoblju planiranja trudnoće.

Tijekom vježbanja Iva Kolić najčešće kao rekvizite koristi pilates lopte, male bučice, male lopte, pikavce, trake i štapove.
Najčešći problemi trudnica

Redovito vježbanje 2 do 3 puta tjedno:

* smanjuje probleme uzrokovane lošom cirkulacijom (utrnulost i oticanje ekstremiteta)
* rjeđa je pojava grčeva u nogama
* poboljšava se mišićni balans (sigurnije pokretanje, smanjenje neugodnih udaraca i padova)
* smanjuju se poteškoće s probavom

Vježbanjem se jačaju mišići ramenog, trbušnog, leđnog i zdjeličnog područja pa su i bolovi u tim dijelovima tijela rjeđi. Također, olakšava se spavanje, posebice tijekom drugog i trećeg tromjesečja.

Trudnice koje vježbaju nemaju pretjerano povećanje tjelesne težine, te pravilnije dišu. Aktivne trudnice fizički su izdržljivije pa lakše sudjeluju u porodu kod istiskivanja djeteta.

Izvor: http://www.zdravakrava.hr

_________________
3.1.2005.
21.3.2006.
28.9.2011.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Josipa
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 7123
Age : 34
Lokacija : Bistrinci
Registration date : 14.04.2008

PostajNaslov: Bolna kralježnica u trudnoći   pon svi 03, 2010 7:42 am

Prenatal Pilates pomaže trudnicama da uklone bolove u leđima i postanu mobilnije

Vježbanje pilatesa u trudnoći smanjuje bolove u kralježnici i zglobovima, omogućuje sigurnije obavljanje svakodnevnih poslova te brži i lakši oporavak nakon poroda, poručuje instruktorica Stott Pilatesa Mirela Anić, koja ekskluzivno za zdravukravu pokazuje pilates vježbe za ublažavanje neugodnih bolova u leđima tijekom trudnoće

U Body & Mind Studiju Mirela Anić sa svojim timom nudi pilates za trudnice ili ''Prenatal Pilates''- namijenjen trudnicama koje su bile aktivne do trudnoće, ali i trudnicama koje su bile manje aktivne, pod uvjetom da se onda zapravo radi blagi modificirani trening.

'Važno je reći kako se sam program tjelovježbe mijenja kako trudnoća napreduje , tj. prati ritam ženskog tijela koje se također mijenja', ispričala nam je Mirela iskustva iz prve ruke, jer je i sama u osmom mjesecu trudnoće.

Prije početka treninga, Mirela trudnicama ipak preporuča konzultaciju i dozvolu liječnika. Ako ne postoji ograničenja, trudnica može krenuti s vježbanjem već od prvog tromjesečja.
Svako tromjesečje ima svoje posebnosti

U prvom tromjesečju trudnica još uvijek smije raditi vježbe na leđima.Od sredine drugog tromjesečja pa na dalje, postoje osnovna ograničenja. Trudnica ne bi smjela trenirati ležeći na leđima, pa se više koriste vježbe u sjedećem položaju, vježbe na boku, klečeći, eventualno stojeći.

'Zbog promjena u trudnoći, mijenja se naš centar za gravitaciju, pa radeći stojeće vježbe, doprinosimo balansu i ravnoteži tijela, objašnjava Mirela.

'Važno je da se trudnica ne zadržava dugo u istim pozicijama i da se koriste blage vježbe s blagim otporima, bez naglih kretnji, velikih trzaja, pretjeranih istezanja'. dodaje.

Ako u bilo kojem trenutku osjeti jaču bol, vrtoglavicu ili slabost trudnica treba prestati s vježbanjem. Vrlo je važno da vježbe za trudnice vodi certificirani trener, jer je jako bitno teorijsko poznavanje materije.

Bolovi u kralježnici

Satovi za trudnice održavaju se u malim grupama dva puta tjedno, traju od 45 min do 60 min, a trajanje ovisi o tome da li je trudnica već vježbala pilates ranije ili ne. Svaka trudnica može vježbati i u vlastitom domu dva do tri puta tjedno, po 30-tak minuta, i doprinjeti tome da se osjeća bolje.

Ipak, trening u Pilates studiju je preporučljiv zbog bogatstva sportskih pomagala (jastuci, podloge, lopte, gume, pilates mašine) koji omogućuju velik diapazon različitih, a opet sigurnih vježbi. Ujedno educiranost trenera jamči korektan odabir vježbi za svaku trudnicu, sukladno njezinom ranijem iskustvu u treningu i stadiju trudnoće.

Najčešći problem trudnica

'Trudnice se najčešće žale na bolove u leđima. Donji dio leđa je posebno bolan kod trudnica zbog širenja abdominalnih mišića, pomicanja zdjelice unaprijed, dodatnog izvijenja donjeg dijela leđa te širenja (opuštanja) svih zglobova', ispričala je Mirela.

Mirela preporučuje pilates vježbe za leđa jer:

* osiguravaju stabilnost kralježnice unatoč promjenama u trudnoći
* omogućavaju svakodnevnu sigurnu mobilnost
* doprinose pravilnijem držanju (posturi)
* smanjuje pritisak na kralješke, posebno onih donjeg dijela leđe
* istežu mišiće kralješnice i ramenog obruča
* jačaju duboke stabilizacijske mišiće trupa

Izvor: http://www.zdravakrava.hr/clanak/396/bolna-kraljeznica-u-trudnoci

Trudnice često imaju bolove u rukama i nogama zbog smanjene cirkulacije

Tijekom trudnoće, mnoge žene pate od bolova u rukama i nogama. Pilates vježbe koje će spriječiti ili barem ublažiti neugodne bolove otkriva instruktorica Stott Pilatesa Mirela Anić

U Body & Mind Studiju Mirela Anić sa svojim timom nudi pilates za trudnice ili ''Prenatal Pilates''- namijenjen trudnicama koje su bile aktivne do trudnoće, ali i trudnicama koje su bile manje aktivne, pod uvjetom da se onda zapravo radi blagi modificirani trening.

Prije početka treninga, Mirela trudnicama ipak preporuča konzultaciju i dozvolu liječnika. Ako ne postoji ograničenja, trudnica može krenuti s vježbanjem već od prvog tromjesečja.
Udah kroz nos, izdah na usta

'Tijekom izvođenja vježbi vrlo je važno paziti na poziciju kralježnice i način na koji dišemo. Udah je kroz nos, a izdah na usta', objašnjava Mirela.

'Cilj vježbanja u trudnoći nije mršavljenje, već je ideja održati mobilnost te određenu razinu snage i mišićne izdržljivosti. Žene tijekom trudnoće osim bolova u kralježnici, često pate i od bolova u rukama i nogama, a koji nastaju kao posljedica promjene posture, smanjene pokretljivosti i cirkulacije te oticanja'.

'U nogama je učestalija bol, zbog povećanog broja grčeva. Stoga je preporučljivo adresirati trening smanjenju tih bolova te povećanju mobilnosti spomenutih regija. Dobro odabranim pilates vježbama pokrivamo svaku mišićnu skupinu ruku i nogu, a da se pritom pazi na centar tijela, tj. stabilnost trupa ', priča Mirela.

Snaga u rukama i nogama


'Bolovi u nogama obično krenu pred kraj drugog tromjesečja, a koji zajedno sa bolovima u kralježnici i zdjelici kulminiraju do kraja trećeg tromjesčja. Trudnice vrlo brzo nakon poroda trebaju snagu za podizanje, nošenje i brigu djeteta, pa je sama ideja treninga zapravo održati vitalnost i funkcionalnost tijela svake žene ', objašnjava Mirela.

'Također, s ciljem opuštanja mišića, osim posebnih vježbi, preporučljivo je uzimanje magnezija tijekom trudnoće', dodaje.

Pilates vježbe za ruke i noge omogućavaju trudnicama da:

* lakše hodaju, sjede i odmaraju
* lakše obavljaju svakodnevne aktivnosti
* pravilnije se drže
* osvijeste disanje
* postanu mobilnije
* održe povoljan tonus i snagu ruku i nogu te trupa
* imaju bolju kontrolu nad vlastitim tijelom
* steknu povjerenje u svoje tijelo i njegove mogućnosti, prihvaćajući nužne promjene na tijelu koje trudnoća donosi

Trening u Pilates studiju je preporučljiv zbog bogatstva sportskih pomagala (jastuci, podloge, lopte, gume, pilates mašine) koji omogućuju velik dijapazon različitih, a opet sigurnih vježbi. Ujedno educiranost trenera jamči korektan odabir vježbi za svaku trudnicu, sukladno njezinom ranijem iskustvu u treningu i stadiju trudnoće.

Satovi za trudnice održavaju se u malim grupama ili u poluprivatnim satima (na pilates mašinama) dva puta tjedno, traju od 45 min do 60 min.

Mirela preporuča vježbanje dva do tri puta tjedno, a nakon što se vježbe usvoje mogu se raditi i u vlastitom domu.

http://www.zdravakrava.hr/clanak/542/vjezbe-za-ruke-i-noge-u-trudnoci

_________________
3.1.2005.
21.3.2006.
28.9.2011.


Zadnja promjena: Josipa; pon svi 03, 2010 7:49 am; ukupno mijenjano 3 put/a.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Aca
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 5685
Age : 41
Lokacija : Bjelovar
Registration date : 30.01.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 7:43 am

Super!
Pilates lotpu imam! Mogla bi bas malo vjezbati

_________________


[Vrh] Go down
Korisnički profil
Alice
Vrhunska tipkalica
avatar

Female
Broj postova : 2703
Age : 30
Lokacija : BiH
Registration date : 03.01.2010

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 7:48 am

al se nikad ne mogu nakaniti na vježbanje...
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Aca
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 5685
Age : 41
Lokacija : Bjelovar
Registration date : 30.01.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 7:55 am

Bas mi se ssvidja ono njihanje i sjedenje na lopti, sigurno opustajuce!

_________________


[Vrh] Go down
Korisnički profil
Josipa
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 7123
Age : 34
Lokacija : Bistrinci
Registration date : 14.04.2008

PostajNaslov: Vježbe za lakšu trudnoću   pon svi 03, 2010 7:56 am

Trudnice koje vježbaju lakše održavaju tjelesnu težinu, te pravilnije dišu

Donosimo video vježbe koje će te pripremiti za što sigurniji i lakši porod, pomoći ti da održiš optimalnu formu i elastičnost tijela, i da ojačaš zdjelične, trbušne i leđne mišiće koji su ti potrebni tijekom poroda i pritom se dobro zabaviš

Iva Kolić, fizioterapeut i yumeiho terapeut već deset godina vodi vježbe za trudnice. Posjetili smo njezin centar za vitalizaciju i relaksaciju organizma Kolić i sudjelovali u jednom zabavnom satu vježbanja i relaksacije s njezinim polaznicama - mladim budućim majkama.

'Najbolje bi bilo s tjelovježbom započeti još u razdoblju planiranja trudnoće', objašnjava Iva.

'Ukoliko trudnica prethodno nije vježbala, nakon odobrenja liječnika ginekologa, s tjelovježbom je dobro započeti odmah', dodaje.

'Razgibavanje tijela tijekom cijele trudnoće, osim što smanjuje bolove u kralježnici, grčeve u nogama i probleme s cirkulacijom, također daje snagu za sam porod', objašnjava Iva Kolić.

'Žene kroz vježbe osvijeste i pravilno disanje čime se u velikoj mjeri ublažava bol kod poroda, a i puno lakše kontroliraju napinjanje mišića i uče ih relaksirati i opustiti', priča Iva.

Zašto su se odlučile na vježbanje u trudnoći i koliko im vježbe pomažu da lakše podnesu trudnoću pitali smo buduće majke.

'Dolazim već mjesec dana i mogu reći da su svi bolovi u kralježnici i kukovima rješeni, a nakon vježbanja se osjećam puno aktivnije za ostatak dana', priča Tamara.

S njom se slažu i Katarina i Nensi koje se također puno bolje osjećaju nakon vježbanja i preporučuju vježbanje svim trudnicama i ženama koje tek planiraju trudnoću.


Najčešći problemi

Redovito vježbanje 2 do 3 puta tjedno smanjuje probleme uzrokovane lošom cirkulacijom (utrnulost i oticanje ekstremiteta), rijeđa je pojava grčeva u nogama, poboljšava se mišićni balans (sigurnije pokretanje, smanjenje neugodnih udaraca i padova), smanjuju se poteškoće s probavom.

Vježbanjem se jačaju mišići ramenog, trbušnog, leđnog i zdjeličnog područja pa su i bolovi u tim dijelovima tijela rijeđi.

Također, olakšava se spavanje, posebice tijekom drugog i trećeg tromjesečja. Trudnice koje vježbaju nemaju pretjerano povećanje tjelesne težine, te pravilnije dišu. Aktivne trudnice fizički su izdržljivije pa lakše sudjeluju u porodu kod istiskivanja djeteta.


Rekviziti

Vježbe se mogu izvoditi i kod kuće, a tijekom vježbi koriste se:

* lopte
* štapovi
* trake
* male lopte
* male bučice (250 g)
* pikavci


Idealni uvjeti

U idealnim uvjetima poželjno bi bilo vježbati svaki dan oko pola sata do 45 minuta, no i nekoliko puta tjedno će dovesti do odličnih rezultata.

Odjeća za vježbanje treba biti komotna i prozračna. Najbolja je od prirodnih materijala.

Prije, za vrijeme i nakon vježbanja preporuča se piti negaziranu vodu. Puls ne bi trebao prelaziti 140 otkucaja u minuti.

Ako je vrijeme prevruće ili sparno, vježbati treba ujutro ili navečer. Treba se držati aerobnih vježbi malog intenziteta, a najugodnije se vježba onda kada se za vrijeme treninga može razgovarati.

Izvor: http://www.zdravakrava.hr/clanak/217/vjezbe-za-laksu-trudnocu

_________________
3.1.2005.
21.3.2006.
28.9.2011.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Josipa
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 7123
Age : 34
Lokacija : Bistrinci
Registration date : 14.04.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 7:56 am

Aco evo pogledaj što možeš vježbati i polagano vježbaj, skakuči na pilates lopti!

_________________
3.1.2005.
21.3.2006.
28.9.2011.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Aca
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 5685
Age : 41
Lokacija : Bjelovar
Registration date : 30.01.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 8:01 am

Pa to na lopti mi se bas svidja, pa si bas razmisljam zasto ne.Ali morala bi prvo pitati ginica ne???

_________________


[Vrh] Go down
Korisnički profil
Josipa
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 7123
Age : 34
Lokacija : Bistrinci
Registration date : 14.04.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 8:06 am

Da pitaj ga prvo!

_________________
3.1.2005.
21.3.2006.
28.9.2011.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
ninana
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 10836
Age : 33
Lokacija : Tuzla
Registration date : 03.06.2009

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 8:21 am

Aca ja sam vjezbala po malo na lopti bez da sam rekla ginu jer nism imala nikakvih komplikacija, setala sam dnevno po cca 1 sat i oba poroda su mi bila brza i lagana.

_________________




[Vrh] Go down
Korisnički profil
nanino
Vrhunska tipkalica
avatar

Female
Broj postova : 2904
Age : 35
Lokacija : moj dom je dolje u predgrađu,od centra prema zapadu...
Registration date : 09.07.2009

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 10:44 am

ja sam non stop hopsala po toj lopti i svaki dan šetala po sat vremena, a porod mi i nije bio baš sjajan...(mislim da to sve ovisi i građi tjela)
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Enea
Moderator
Moderator
avatar

Female
Broj postova : 4789
Lokacija : vz
Registration date : 23.02.2009

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   pon svi 03, 2010 11:04 am

ja nisam nist vjezbala,radila sam do zadnjega i brzo rodila,i ja mislim da to ovisi o gradi,tak je i moja mama rodila i mene i brata,skoro identicno

_________________

[Vrh] Go down
Korisnički profil
zvrk06
Admin
avatar

Female
Broj postova : 12186
Age : 29
Lokacija : Dalmacija u mom oku
Registration date : 30.01.2008

PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   uto svi 04, 2010 7:29 am

Ni ja nisam ništa vježbala

Ali kako sam tada živila kod mamine rodbine, i ujna je tada imala bebicu, cjelo ljeto, svako predvečer smo bili u duuuugim šetnjama

_________________



[Vrh] Go down
Korisnički profil http://mojabeba.motion-forum.net
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Pripremi se za porod   

[Vrh] Go down
 
Pripremi se za porod
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Pripremi se za porod
» curenje mlijeka-prijevremeni porod?!
» porod na zadak
» Kakav vam je bio porod?
» Pripreme za porod

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
 :: Trudnoća i porod :: Sve o trudnoći-
Forum(o)Bir: